Wednesday, November 07, 2007

BERNARD RICHARD WILL NEVER JOIN THE P.C. PARTY!!!! SLOW IRVING NEWSDAY????


IMG_5058
Originally uploaded by Oldmaison
I knew this issue was so foolish that I didn't bother to blog it!!! He's way too much of a nice guy to join the P.C.'S!!!

Futhermore, He's too hyper to lead a party who will be in opposition for another 7 years!!!


STATEMENT BY BERNARD RICHARD

Cap-Pelé, N.B. November 7, 2007

While I am loathe to discuss political matters given my current mandate as Ombudsman, recent speculation compels me to clear the air. In fact, I fear that my wish to remain entirely impartial in my recent comments may have fed the rumour mill even more.

I can state categorically that I am not interested in the leadership of any political party and I cannot foresee a scenario that would bring me back to elected politics.

There are many ways to contribute to public life beyond elected office. I am now able to serve New Brunswickers of all stripes and all walks of life. My work is at once challenging and rewarding, allowing me to help people in need while contributing to public policy. I intend to continue in that role.

I have said all I have to say on the matter and will not comment further.


ÉNONCÉ DE BERNARD RICHARD

Cap-Pelé, N.B., le 7 novembre 2007

Bien que j’hésite énormément en tant qu’Ombudsman de commenter le moindrement les questions politiques, les rumeurs récentes m’obligent à le faire. Au fait, je crains que mon désir de demeurer rigoureusement apolitique dans mes commentaires récents ait pu aider en quelque sorte à répandre encore plus de telles rumeurs.

Je peux dire de façon catégorique que je ne m’intéresse pas au leadership de quelque parti que ce soit, et je n’entrevois aucun retour à la politique, sous quelque scénario éventuel.

Il y a bien des façons à contribuer à la vie publique au-delà de la charge d’un élu. J’ai l’honneur de pouvoir désormais être au service de tous les néo-brunswickois et néo-brunswickoises quelle que soit leur allégeance partisane ou leur condition sociale. Mon travail actuel est à la fois une source de défi et de satisfaction. Je peux venir en aide aux personnes en besoin tout en contribuant à la chose publique. J’ai l’intention de continuer dans ce rôle.

Voilà tout ce que j’ai à dire à ce sujet et je ne ferai aucun autre commentaire là-dessus.

Bernard Richard

Ombudsman

Bureau de l'Ombudsman et du Défenseur des enfants et de la jeunesse

Office of the Ombudsman & Child and Youth Advocate

548 Rue York Street

Fredericton, NB

E3B 3R2

Tél./ Tel: (506) 453-2789

Télécopieur / Fax (506) 453-5599

Courriel / Email: bernard.richard@gnb.ca

This e-mail communication (including any or all attachments) is intended only for the use of the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. If you are not the intended recipient of this e-mail, any use, review, retransmission, distribution, dissemination, copying, printing, or other use of, or taking of any action in reliance upon this e-mail, is strictly prohibited. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the original and any copy of this e-mail and any printout thereof, immediately. Your co-operation is appreciated.

Le présent courriel (y compris toute pièce jointe) s'adresse uniquement à son destinataire, qu'il soit une personne ou un organisme, et pourrait comporter des renseignements privilégiés ou confidentiels. Si vous n'êtes pas le destinataire du courriel, il est interdit d'utiliser, de revoir, de retransmettre, de distribuer, de disséminer, de copier ou d'imprimer ce courriel, d'agir en vous y fiant ou de vous en servir de toute autre façon. Si vous avez reçu le présent courriel par erreur, prière de communiquer avec l'expéditeur et d'éliminer l'original du courriel, ainsi que toute copie électronique ou imprimée de celui-ci, immédiatement. Nous sommes reconnaissants de votre collaboration.

1 comment:

Anonymous said...

Never say never charlie lets not forget your PC membership we always welcome you. You just never talk about it...